سایت فروشگاه کافه فایل ( کتاب های نایاب )‌

فروش انواع فایل ها ( نرم افزار ، کتاب های نایاب ، برنامه های هک ، آموزش های مختلف )

سایت فروشگاه کافه فایل ( کتاب های نایاب )‌

فروش انواع فایل ها ( نرم افزار ، کتاب های نایاب ، برنامه های هک ، آموزش های مختلف )

فروش انواع فایل ها ( نرم افزار ، کتاب های نایاب ، برنامه های هک ، آموزش های مختلف )

  • ۰
  • ۰


با توجه به روند رو به رشد استفاده در برنامه، مدتی است که در افق بوده است. و اکنون، با آزمایش اینستاگرام یک فید هوم جدید و کاملاً یکپارچه که نوار Stories برتر را از بین می‌برد و همه چیز را در یک رابط کاربری همه‌جانبه، تمام صفحه و قابل کشیدن به نمایش می‌گذارد، یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر به نظر می‌رسد.


همانطور که در این مثال می بینید که توسط محقق برنامه آلساندو پالوزی ارسال شده است ، فید آزمایشی اینستاگرام شامل پست های فید معمولی، استوری ها و حلقه ها در یک جریان واحد می شود.

داستان‌ها با یک نوار فریم در پایین نمایشگر نمایش داده می‌شوند که نشان می‌دهد می‌توانید برای دیدن فریم‌های دیگر انگشت خود را به سمت چپ بکشید، در حالی که ویدیوها به جای آن نوار پیشرفت دارند.

5 روشی که خرده فروشان میانی بازار برای سال 2022 تطبیق می دهند
از رسانه های اجتماعی گرفته تا انواع پرداخت، با روش هایی آشنا شوید که خرده فروشان برتر برای موفقیت در ماه های آینده استفاده می کنند.

اکنون بارگیری کن
این یک راه بصری تر و واقعا منطقی برای ارائه محتوای اینستاگرام است که همچنین با روندهای استفاده در حال تکامل و تحت هدایت TikTok مطابقت دارد. این به‌روزرسانی همچنین بهبودهای الگوریتمی را بر اساس پاسخ شما به هر پست خاص، بر خلاف قالب فعلی که موارد را به روش‌های مختلف ارائه می‌کند و اغلب بیش از یک پست را در یک زمان روی صفحه نمایش می‌دهد، فعال می‌کند.

جایی که TikTok توانسته مهم ترین مزیت خود را به دست آورد. از آنجایی که همه کلیپ‌های TikTok در یک زمان، به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شوند، هر کاری که در حین مشاهده آن پست انجام می‌دهید می‌تواند به عنوان معیاری برای پاسخ شما به آن محتوای خاص مورد استفاده قرار گیرد . اگر روی «پسندیدن» روی یک کلیپ ضربه بزنید، اگر آن را تا آخر تماشا کردید، اگر اجازه دادید دوبار پخش شود، دوباره به سمت آن بکشید – هر پاسخی مختص آن ویدیو است، که به TikTok سطحی از مزیت در تعیین کیفیت می‌دهد. عناصر خاص مورد علاقه در هر کلیپ، که سپس می تواند با نمایه شما هماهنگ شود تا توصیه های فید شما را بهبود بخشد.

به همین دلیل است که فید TikTok بسیار اعتیاد آور است - و در حالی که حلقه‌های اینستاگرام نیز به همین روش ارائه می‌شوند، اینستاگرام هنوز نتوانسته است الگوریتم را به طور موثری مانند TikTok شکست دهد و جریان محتوای فراگیرتر و اعتیادآورتر «برای شما» را تقویت کند. .

این سبک ارائه جدید می‌تواند به تغییر آن کمک کند و گام بزرگی برای حرکت در راستای روند گسترده‌تر TikTok است که هنوز نشانه‌ای از کندی نشان نمی‌دهد . و با توجه به اینکه Reels اکنون بزرگترین مشارکت کننده در رشد تعامل در اینستاگرام است  و کاربرانزمان بیشتری را با استوری ها نسبت به فید اصلی خود صرف می کنند، کاملا منطقی است.

باز هم، من در دو سال گذشته پیش‌بینی می‌کردم که این اتفاق می‌افتد - و واقعاً، تنها شگفتی اینجا این است که IG اینقدر طول کشیده تا واقعاً به آزمایش مستقیم قالب برود.

مهم است که بدانیم، هنوز شروع نشده است. این یک نمونه اولیه بک‌اند در حال حاضر است که ممکن است هنوز نور روز را نبیند. اما احتمالاً این اتفاق خواهد افتاد، و با توجه به وضعیت توسعه آن، همانطور که در اینجا نشان داده شده است، من انتظار دارم به زودی شاهد آن باشم، و به کاربران راهی کاملاً جدید برای تعامل با تمام قالب‌های محتوای مختلف اینستاگرام می‌دهد، در حالی که با پلتفرم اعلام شده همسو می‌شود. فشار بر روی محتوای ویدیویی

در واقع، در ماه دسامبر، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، گفت که ویدیو تمرکز اصلی IG در سال 2022 خواهد بود.

"ما تمرکز خود را بر روی ویدئو کاهش می دهیم و همه فرمت های ویدئویی خود را در اطراف Reels ادغام می کنیم."

به نظر می رسد این مرحله نهایی نهایی در این جبهه است، و یک موقعیت مجدد دیگر در رویارویی با TikTok، به منظور کاهش تسلط روزافزون TikTok در فضا.

 

منبع انگلیسی : https://www.socialmediatoday.com/news/instagrams-testing-a-new-full-screen-main-feed-of-feed-posts-stories-and/621071/

  • ۰۱/۰۱/۰۶
  • کافه فایل caffe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی