سایت فروشگاه کافه فایل ( کتاب های نایاب )‌

فروش انواع فایل ها ( نرم افزار ، کتاب های نایاب ، برنامه های هک ، آموزش های مختلف )

سایت فروشگاه کافه فایل ( کتاب های نایاب )‌

فروش انواع فایل ها ( نرم افزار ، کتاب های نایاب ، برنامه های هک ، آموزش های مختلف )

فروش انواع فایل ها ( نرم افزار ، کتاب های نایاب ، برنامه های هک ، آموزش های مختلف )

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کسب درآمد اینترنتی 

سلام دوستان مدت ها بود که بدنبال آموزش هایی راجب کسب درآمد از اینترنت بودم و واقعا سردرگم بودم که کدام روش ها درست هستن و کدام روش ها اشتباه و یا اینطور بگم که چه افرادی دارن تبلیغات انجام میدن تا سر مردم کلاه بزارن ! 

واقعا فکرم رو درگیر کرده بود در این اوضاع نابسمان بازار خیلی دوست داشتم بتونم یک درآمدی از اینترنت داشتم بار ها و بار ها کسب درآمد از اینترنت را در جاهای مختلف و سایت ها مشاهده کردم حتی چند بار پکیج های اموزشی تهیه کردم به قیمت های بالا ۲۰۰ هزار تومان ولی متاسفانه تمامی پکیح ها بصورت خلاصه و یه سری کلیپ های بدرد نخور بود. 

کسب درآمد از اینترنت 

این سوال همه افراد حداقل در صنف کاری من بود، من برنامه نویس هستم و متاسفانه الان بقدری درخواست ها کم شده که نمیتونستم ماهی یه حقوق ثابت برای خودم معلوم کنم که با این بسته آموزشی روبرو شدم واقعا سایت دیلی فایل با آموزش کسب درآمد از اینترنت بنظرم بسیار مفید ظاهر شد در زندگی من، مطالب آموزشیش به قدری عالی بود که من رو وا داشت به جز پکیج کسب درآمد اینترنتی چند خرید دیگه هم بعدا ازشون انجام بدم حالا خواستم این تجربم را با شما عزیزان هم به اشتراک قرار بدم که اگر شما عزیزان هم دوست داشتید که شب در حین خواب به حساب بانکی خودتان پول واریز شود یا به عبارتی شما که در خواب هستید خریدی از فروشگاه شما در اینترنت انجام شود من پکیج آموزشی کسب درآمد از اینترنت سایت دیلی فایل رو برای شما عزیزان و دوستان خودم معرفی میکنم. 

برای مشاهده پکیج اموزش کسب درآمد اینترنتی روی جمله قرمز رنگ کلیک نمایید و یا در لینک زیر کلیک کنید . 


  • کافه فایل caffe
  • ۰
  • ۰


دانلود کتاب مرجان جادو

این محصول حاوی دو سری می‌باشد، کتاب مرجان جادو کتابی در زمینه علوم غریبه است، عزیزانی که در زمینه علوم غریبه فعالیت دارند می‌توانند از این کتاب استفاده نمایند.

خرید کتاب مرجان جادو:

دوستان عزیز ما به هیچ عنوان استفاده  و خرید کتاب مرجان جادو را برای افراد عادی توصیه نمی‌کنیم، کسانی که در این زمینه علاقه دارند و به نوعی محقق هستند بنظر ما می‌توانند از این کتاب استفاده نمایند.

بار ها عزیزانی بودند که به صورت مکرر سوال می‌کردند که کتاب مرجان جادو چه چیزی دارد که به قیمت های بالای ۲۰۰ هزار تومان به فروش گذاشته می‌شود، مدیریت سایت در نظر گرفتند که کتاب را تهیه کنند و به قیمت بسیار پایین تر نسبت به سایر فروشنده ها قرار دهند تا محققان وعلاقه مندان در زمینه علوم غریبه که توانایی پرداخت مبالغ بالایی را ندارند بتوانند از این کتاب علوم غریبه استفاده نمایند.

دوستان دقت کنین که سایت هایی وجود دارند که ادعا می‌کنند که کتاب مرجان جادو را آموزش می‌دهند در صورتی که به این صورت نخواهد بود و زمانی که از شما هزینه را دریافت کردند دیگر پاسخ به تماس های شما هم نخواهند داد لطفا گول افرادی از این قبیل را نخورده و برای خرید این کتاب نیازی نیست به پرداخت مبالغ کلان، کتاب را شما پس از خرید اینترنتی در ایمیل و در همین جا پس از خرید می‌توانید دانلود کنید.

مشخصات کتاب مرجان جادو:

برای دیدن توضیحات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنین تا به سایت اصلی هدایت شوید 
لینک : http://dailyfile.ir/downloads/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88/

  • کافه فایل caffe
  • ۰
  • ۰

کسب درآمد از وردپرس:

سوالی هست که خیلی وقت ها برای کسانی که به تازگی در فضای اینترنت مشغول هستند بوجود آمده است، اما نمی‌دانند که کسب درآمد از وردپرس کاری بسیار راحت بوده، خیلی از افراد هستند که بطور مثال در محیط های دانشگاهی فعالیت دارند یا اطرافیان آنها مشغول هستند، تا به حال با خودتون فکر کردید که میتونین جزوه های آموزشی یا نمونه سوالات دانشگاهی را به فروش قرار بدید در سایت فروشگاهی وردپرس خودتون ؟ این کار بسیار راحت هست اما برای شروع شما نیاز به آموزش دارید که ما دست به کار شدیم تا برای شما در یک کارگاه آموزشی تمام روش هایی که میتونین باهاش شروع به کسب درآمد کنین در محیط اینترنت را آموزش دهیم.

کسب درآمد از وردپرس و روش های که شما را تبدیل به یک وبمستر حرفه ای در این زمینه تبدیل کند را همگی در این پکیج آموزشی قرار دادیم

کسب درآمد از وردپرس

کسب درآمد :‌

افراد زیادی هستند که با کلماتی از قبیل:کسب درامد،کسب درامد در خانه،کسب وکار،ثروت در گوگل به جستجو می پردازند و به دنبال این هستند که بتوانند یک کسب و کار موفق و پر پول داشته باشند که شاید حالا روش هایی را هم پیدا کرده اند ولی خب عملی و اثبات شده نبوده اند ولی الان که در این صفحه هستید باید به شما بگوییم که شما یکی از خوش شانس هایی هستید که به این صفحه مواجه شده اید که میتوانید روش های اثبات شده کسب درآمد از وردپرس  را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

روش‌های جدید کسب درآمد از وردپرس

باحضور وردپرس و پررنگ شدن آن در دنیای مجازی ایران، نیاز به درآمدزایی درآن بیشتر از قبل حس میشود.

چون دیگر اکنون هزاران نفر در کشور خودمان مشغول کارکردن با آن هستند و خیلی از افراد، با اینکه قسمت پررنگ زندگی‌شان وردپرس است

اما هنوز اشنایی کامل با بازار این سایت ساز محبوب ندارند و از راه‌های کسب درآمد از وردپرس اطلاعی ندارند .

  • کافه فایل caffe